söndag 11 april 2010

TrädgårdsHilda

Nu får hon vara klar trädgårdsHildan..
Tror i alla fall BertaStina.
Funderade på om hon skulle haft ett par stövlar men, nja,
BertaStina tycker själv om o gå barfota i trädgårn så hon får nog va en barfotaflicka..


o sen vet inte BertaStina riktigt om hon ska ha en liten rädisa,( eller liten o liten, den är ju görstor ju =) ) i famnen.. ?? kanske kanske inte..
Så hade BertaStina funderingar på ett halsband oxå, men njä, inte i trägårn väl =)
Nä hon får nog vara klar nu..
I gång med nästa.. =)

3 kommentarer:

  1. Henne gillar jag verkligen...

    Syr ju inga Tildor själv (ännu?) men Trädgårds-Tildan har jag köpt på Panduro i både papper och figurer, så ett och annat kort-makeri har det blivit.
    Med just henne...Trädgårds-Tildan med dom gigantiska rädisorna och ärtskidorna...Haha!!

    Så söt är hon, din fina!!
    Åh, vad jag blev sugen på att försöka sy igen.
    TÄNK om det kanske kommer till mer än en tanke NÅGON GÅNG!?!??

    Blir så arg på mej själv...

    Kram från Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja det tar en liten stund att sparka igång sig Jenny.. =)

    SvaraRadera
  3. Nämen,nu svimmar jag!!!Har du blivit så kreativ så du t.o.m öppnat en ny blogg.Och vad fin hon blev!!!Jag häpnar!!!Och var det du som inte kunde???Dom är så rara dom här trädgårdsTildorna.Duktig du är Bertis!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...